Open/Close Menu Ο χειρουργός ουρολόγος – ανδρολόγος Αναγνώστου Ιωάννης προβαίνει σε διάγνωση και θεραπεία παθήσεων του ουροποιητικού συστήματος, παρέχοντας εξατομικευμένες ιατρικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

Όταν τα συμπτώματα του ασθενούς είναι μέτρια έως σοβαρά, αποτύχουν οι φαρμακευτικές θεραπείες ή/και ο ασθενής παρουσιάσει επιπλοκές της καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη, τότε εξετάζεται το ενδεχόμενο χειρουργικής θεραπείας.
Ειδικότερα, η χειρουργική θεραπεία συνιστάται όταν υπάρχουν:
* Ανυπόφορα συμπτώματα
* Αποτυχία των συντηρητικών (μη χειρουργικών) θεραπειών
* Οξεία, υποτροπιάζουσα ή χρόνια επίσχεση ούρων, δηλαδή παντελής αδυναμία αποβολής των ούρων
* Πολύ ελαττωμένη αποβολή ούρων που έχει ως επακόλουθο να «λιμνάζουν» τα ούρα μέσα στην ουροδόχο κύστη (σε τέτοια περίπτωση υπάρχει αυξημένος κίνδυνος λοίμωξης ή ακόμα και καταστροφής των νεφρών)
* Υποτροπιάζουσες ουρολοιμώξεις ή/και αιματουρία
* Προστάτης ασυνήθιστου μεγέθους ή σχήματος
* Αζωθαιμία ή νεφρική ανεπάρκεια λόγω προστατικής απόφραξης (η αζωθαιμία είναι η παθολογική αύξηση των επιπέδων της ουρίας στο αίμα, χωρίς όμως να προκαλούνται συμπτώματα στον ασθενή).
Χειρουργική θεραπεία συνιστάται επίσης όταν ο ασθενής εκτός από την καλοήθη υπερπλασία του προστάτη έχει και λίθο (πέτρα) ή εκκολπώματα (εξογκώματα) στην ουροδόχο κύστη.
Οι τεχνικές
«Από τις χειρουργικές μεθόδους, η διουρηθρική εκτομή του προστάτη (TURP) ή η εκτομή και εξάχνωση (TURIS) αποτελεί – σύμφωνα με τις οδηγίες της EAU – την επέμβαση επιλογής.
Γίνεται από το πέος, μέσω της ουρήθρας και συνίσταται στην αφαίρεση (εξαίρεση) του αδενώματος με μορφή τεμαχιδίων ξεκινώντας από το κέντρο του προστάτη, απ’ όπου διέρχεται η ουρήθρα.
Η επέμβαση αυτή έχει ως αποτέλεσμα να απελευθερώνεται και να αποκαθίσταται η ροή των ούρων.

CategoryUncategorized
Write a comment:

Your email address will not be published.